Kontakta oss
Kontakta oss
Kontaktinformation:
kundservice@klockgiganten.se
Öppettider for kundservice:
Måndag till fredag, 10.00 - 17.00
Företagsinformation
Reverie ApS
VAT.nr: 502072-5627
Cvr nr: 33260954
Här under så ser du de tre mest vanliga frågorna, samt svaren på dem.
Om du inte hittar svaret på din fråga så kan du använda formuläret (lite längre ner på sidan).-
Jag har precis köpt en klocka, men nu står det att den är restnoterad/utsåld?
Så snart som du har genomfört ditt köp så justerar vårt system automatiskt lagerlistan.Därmed är klockan reserverad för dig. Om lagersaldot var nere på 1, före ditt köp, så kommer det därmed att vara 0. Att det då är utsålt gäller bara för de som kommer efter ditt köp. Din klocka skickas omgående (om beställningen gjordes innan klockan 16).
-
Hur kan jag justera länk-armbandet?
Med de flesta länk-armband så medföljer ett gratis länkverktyg:
https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-toolNär du lägger länk-armbandet i kundkorgen så bifogas automatiskt även ett länkverktyg, till en kostnad av 0 kronor, om det hör till din modell.
Hur länkverktyget fungerar kan du se här: https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-tool . -
Klockan var inte vad jag hoppades på, och jag vill returnera den - hur ska jag göra det??
Vi hänvisar till punkten Ångerrätt i vårt avtal. Samtidigt ska det dock poängteras att alla returneringar bör sändas som paket, med spårning. Väljer du att skicka med porto, utan spårning, så sker det på egen risk. För skyndsammast behandling så ska ett returformulär (här nedanför) ifyllas och medsändas.